Saturday, November 05, 2005

Animation Award 2



Click the link and watch the winner.

3 comments:

sinemsaka said...

Hi Harald! Thanks for putting Bo on your blog. But more importantly THANK YOU for all your input, mentoring and endless days of belly of the whales, the allies, the laws of diminishing returns, the enemies, the ordinary worlds, the calls.... (he he, gut aufgepasst, no?)

I'm still on cloud nine, feel like a man who just learned how to fly...but you know, i have a feeling the ecstacy won't last forever...boredom will settle in...then comes the next big idea! Hope you'll be around with your "mentor's gift" when that time comes :)

Coffee sometime?

wolfram said...

Ja vielen Dank nochmal für alles harald..
dein unterricht hat mir auch einen anderen philosophischen Blickwinkel auf mein leben gegeben.. "meine hero's journey" ;)

Und danke für den post.. Bis bald mal
wolfram

Katja Wesner said...

Hallo, Harald!
auf dass die Bo-Gruppe sich nun fast vollständig rückmeldet...Find ich klasse, dass du Bo hier erwähnst. Ich schließe mich dem Dank von Sinem und Wolfram an, die hilfreichsten Tipps, die uns auf den richtigen Weg gebracht haben, kamen von Dir. Bestimmt sieht man sich mal wieder!!
LG, Katja