Wednesday, December 30, 2009

Mecki


Mecki -Exhibition
Hannover2010
Wilhelm Busch Museum

5 comments:

hans said...

gibt es einen katalog? wuerde was drum geben, escher's und petersen's originale zu sehen

maarten said...

I've been a long time visitor of your blog, but have never left a comment until now.
Aside from your beautiful drawings, I love reading the stories you post on here, and looking at the photos.

There is something Ive been wanting to ask you if I may.
Im really interested, how did you find working with Herman van Veen?
I am dutch myself and a big fan of his work

Thanks for the big source of inspiration..

HaraldSiepermann said...

@Hans
Hallo Hans, erstmal ein frohes, neues.
Ja, es soll wohl einen Katalog geben . Hatte die Originale von den beiden neulich auf meinem schreibtisch liegen, Aquarell auf Schöeller Hammer. Ich schick dir mal die Fotos. Du bist nicht mehr auf Facebook, oder ?
Ich hätte die chance gehabt, anlässlich der Ausstellung meinen angefangenen Comic zu Ende zu bringen, hab aber im Moment echt nicht die Zeit, schade.

@Maarten
Maarten, working with Herman is not always easy but always a pleasure, Herman is a very dear friend and we work together now for 25 years, Herman is a very special person and always a great inspiration.

hans said...

ja, bitte schick mir die fotos. als e-mail. habe diesen kriminellen spionier crap sehr schnell eliminiert. empfehle ich dir auch. es gibt bessere moeglichkeiten zu kommunizieren.

pbcbstudios said...

harald - good seeing you at ctn! happy new year!

-pb