Tuesday, October 28, 2008

Fresh from the printer



My new picture-book, "Das Geheimnis von Theofilius", just came back from the printer and I'm totally happy with it.
I'm rarely as happy as today with anything that's done and final. But everybody involved really did a great job and the book looks absolutly great. Did I say I'm happy with it ?

For more information please go to:
http://www.hermann2009.de/index.php?id=142

9 comments:

Larry Levine said...

Congratulations!!!

UM said...

Where can I get one?

HaraldSiepermann said...

If you want to get one, follow the link to the Hermannbüro in Detmold.You can't get it in bookshops yet, since it's for the 2000th anniversary of the battle in the Teutoburger forest.
THanks guys, H

Tony said...

Hi Harald,
die Illustrationen sehen toll aus, und die Geschichte um die Varus Schlacht gibt glaube ich sehr viel Potenzial. Ist das ein Kinderbuch, oder ist es eher ein Buch für Erwachsene. Denke da an meinen Sohn, aber selbst wenn es jetzt noch nichts für ihn ist freut er sich bestimmt über die Bilder. Er ist dreieinhalb Jahre und bereits jetzt schon ein echter Junglebook Fan!!!!
Freue mich auf das Buch.

Lieben Gruss,
Tony

Yaxin said...

When you are happy, harald, you look even better.
^___^

THE SIR, James Suhr said...

two things!
1. that's awesome, i can't wait to get a copy and get better at reading german.

2. holy crap, america is young.

HaraldSiepermann said...

Tony, das ist mehr für die Grundschule und eigentlich auch nur eine Einführung der Eule,ein Prolog sozusagen und um Varus gehts noch gar nicht, das kommt noch ...

Patrick Deza said...

Das ist natürlich super wenn man sich über seine Werke freuen kann :-) Wieviele Illustrationen haben sie für das Buch gezeichnet?
Toll finde ich auch die Aktion bei der Sie mit Kindern

Am 13. ist es so weit! Ich freue mich schon wie ein Kleinkind darauf bei Ihnen zuschauen zu können =D

Patrick Deza said...

Toll finde ich auch die Aktion bei der Sie mit Kindern *Eulen gezeichnet haben ^_^